Klacht VGZ: Slecht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 577852
Gebruiker
A v.d. W
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Blijven maar aanmanen (vandaag is het 19 januari!!) terwijl ik vorige maand ben overgestapt en mijn nieuwe zorgverzekeraar allang betaald is voor deze maand.
Klacht ingediend 1,5 week geleden nog steeds geen enkele reactie maar wel diverse malen om betaling vragen. Alle communicatie met een noreply adres, handig en wat klantvriendelijk zeg.

@VGZ:

Verwijder AL mijn gegevens uit jullie bestand, permanent en per direct ook. Niets met jullie te maken. Ik zat bij Promovendum wat nu dus is overgenomen door VGZ. Nooit voor jullie gekozen en dat gaat in de toekomst dus ook nooit gebeuren. Wees gewaarschuwd mensen.....

Gewenste oplossing

AL mijn persoonsgegevens wissen.
En dit bevestigen.
Geboden oplossing
Geen woord over het verwijderen van mijn gegevens zoals 2 x gevraagd. Nog steeds niet gebeurd. Reactie op klacht van VGZ was pas 6 weken later..wel beter dan het belachelijke , nietszeggende antwoord hierboven.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    VGZ
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    Hartelijk bedankt voor het vermelden van uw klacht. Door uw input kunnen wij onze service verbeteren. Uw klacht kunnen we helaas niet hier op klachtenkompas.nl voor u oplossen. Ik leg u graag uit waarom niet. Persoonsgegevens (medische en financiële gegevens) zijn wettelijk beschermde gegevens. Op klachtenkompas.nl zijn deze gegevens niet afgeschermd. Zo lezen niet alleen wij van VGZ uw klacht, maar ook medewerkers van klachtenkompas.nl, die niets met uw medische of financiële situatie te maken hebben. Wij willen niet dat uw persoonsgegevens zomaar online staan, dus vragen wij u vriendelijk om deze klacht hier te verwijderen. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze afdeling Klachtenmanagement. U krijgt van deze afdeling zo spoedig mogelijk een inhoudelijke reactie. Hebben wij een aanvraag voor zorg afgewezen en bent u het hier niet mee eens? Dan beoordelen wij de aanvraag opnieuw. Het kan dan iets langer duren voor u een reactie krijgt, maar niet meer dan twintig werkdagen.

    Hartelijk bedankt voor uw geduld.



    Het Klachtenmanagement team

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over VGZ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen