Klacht VGZ: Spookrekeningen

Louise

Omdat ik veel medicijnen en een hoge tandarts rekening had van 400 euro kon ik mijn VGZ rekening niet meer betalen. ik ben alleen staand met een uitkering van 875 euro, ik heb na drie maanden een betalingsvoorstel gedaan en die heb ook gekregen maar hoe.
De hoogte van de achterstand was ongeveer 300 euro, tot mijn grote verbazing had de VGZ het over 6000 euro.
Ik kreeg een mail met het verzoek om maandelijks 250 euro te betalen. Weer gebeld omdat het niet klopte en omdat ik niet elke maand kon zo'n groot bedrag kon betalen en dat het bedrag niet klopte, was het openstaande bedrag ineens 1300 euro.
Het ergste is ik zit in de WSNP en moet nog 1 maand gaan, nu hebben ze mijn bewindvoerder een brief gestuurd met een openstaand bedrag van 1900 euro??? Kortom 300 euro wordt bij de VGZ 60000/1300/1900 euro. Als ik voor moet komen kan ik gelukkig aantonen wat er openstaat en ik heb al weer wat afgelost maar toch ??

Ik wil een betalingsvoorstel die acceptabel is en dat de bewindvoerder een brief krijgt met het ECHTE bedrag waar het om gaat en een overzicht van alles wat er de laatste maanden betaald is.

VGZ
    Op 19 april hebt u reactie ontvangen van onze afdeling klachten. Zij hebben u aangegeven dat dat de communicatie via uw bewindvoerder loopr. U kunt contact opnemen met uw bewindvoerder hierover. Met vriendelijke groet, Danielle afdeling Webcare

Ook een klacht indienen over VGZ?