Klacht VGZ: Toch rekening, ondanks belofte

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 450712
Gebruiker
JWHA
Datum
1 reactie

Details

De klacht

VGZ belooft een inhoudelijke reactie binnen 10 dagen maar intussen sturen ze wel een papieren rekening. Is wederom niet conform hun eigen afspraak! En nee, ik haal het bericht niet weg!

De oplossing

Stoppen met rekeningen sturen en onderzoek doen naar de juistheid van de rekening....die niet klopt aangezien er betaald is rechtstreeks aan de apotheek op 10.46 na!!!

1 reactie

  1. Auteur
    VGZ
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw, hartelijk bedankt voor het vermelden van uw klacht. Door uw input kunnen wij onze service verbeteren. Uw klacht kunnen we helaas niet hier op klachtenkompas.nl voor u oplossen. Ik leg u graag uit waarom niet. Persoonsgegevens (medische en financiële gegevens) zijn wettelijk beschermde gegevens. Op klacht.nl zijn deze gegevens niet afgeschermd. Zo lezen niet alleen wij van VGZ uw klacht, maar ook medewerkers van klachtenkompas.nl, die niets met uw medische of financiële situatie te maken hebben. Wij willen niet dat uw persoonsgegevens zomaar online staan, dus vragen wij u vriendelijk om deze klacht hier te verwijderen. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze afdeling Klachtenmanagement. U krijgt binnen tien werkdagen een inhoudelijke reactie. Hebben wij een aanvraag voor zorg afgewezen en bent u het hier niet mee eens? Dan beoordelen wij de aanvraag opnieuw. Het kan dan iets langer duren voor u een reactie krijgt, maar niet meer dan twintig werkdagen.

    Hartelijk bedankt voor uw geduld.

    Het Klachtenmanagement team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JWHA
Datum
Uiteindelijke oplossing
Hetzelfde riedeltje...alles automatisch! Totaal niets opgelost.....
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over VGZ?