Klacht VGZ: Valse beschuldigingen tegen over mijn naam, oplichting en fraude valsheid in geschriften.
Details
Klacht
Ik ben klant bij de vgz, Ik heb hart klachten en lichamelijke klachten die nog niet zijn verholpen,. Op 6 december 2018 heeft de VGZ mij onterecht een toegangsverbod opgelegd door de politie te bellen en te zeggen aan de politie dat Ik de receptioniste heb bedreigd? Ik kan het tegendeel bewijzen,. Kan iemand mij vertellen waar ik daarvan aangifte van kan doen ? Ik heb in het verleden een fraude melding gemaakt bij de VGZ over een zorgverlener, toen kreeg ik een brief van de VGZ, in die brief vertelde ze mij dat ze daar niks aan kunnen veranderen, in die brief vertelde ze mij dat ik wel een advocaat zou kunnen nemen+een second opinion om dit aan het licht te brengen. Ik heb vaak specialezaken proberen te contacteren van de VGZ om dit te bespreken met de verantwoordelijke persoon die de brief heeft ondertekend maar zonder resultaat. In 2018 heb ik nog eens geprobeerd om het nummer te bellen maar het nummer bestaat niet meer,. Toen heb ik verschillende keren gebeld naar het nummer op de website, maar ik kreeg heel de tijd incompetente mensen aan de tel die mij niet verder hielpen met mijn vragen en mij zo verder administratief achterstellen. Daarom heb ik toen besloten om er persoonlijk naar toe te gaan om verhaal te halen.Daardoor had ik plotseling contact met mevrouw xxxxxx van het klachten management,. Mevrouw xxxxxx vroeg mij om het bewijs materiaal opnieuw op te sturen omdat ze niks meer kan terug vinden over mijn fraude melding,. Ik heb het toen opnieuw gestuurd,.
Daarna kreeg ik een brief van mevrouw xxxxxx zonder handtekening met onder ander de melding dat ze niks kan terug vinden over mijn fraude melding,. Toen ben ik op 6 december 2018 weer persoonlijk naar toe gegaan om te vragen of ik mevrouw xxxxxx van het klachtenmanagement kan spreken voor text en uitleg over die brief zonder handtekening maar de receptioniste verhinderde mij het contact met mevrouw xxxxxx en vroeg mij het pand te verlaten,.
De receptioniste die mij vals heeft beschuldigd en heeft gezegd aan de politie dat Ik haar heb bedreigd en dan nog eens haar naam weigerde te geven omdat ik daar aangifte van wil doen bij de politie.
Gewenste oplossing
De lichamelijke en financiele schade die ik hierdoor heb opgelopen verhalen op de daders.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.