Klacht VGZ: Vergoeding hydrotherapie uitbetalen omdat ik er voor verzekerd ben

sad Niet opgelost
Boos

Er is met mw. Esther Geurds contact geweest m.b.t. vergoeding hydrotherapie en wederom is het niet vergoed Deze vergoeding heb ik wel recht op en ik wil dat het alsnog vergoed wordt

Het recht op de vergoeding uitbetalen

VGZ
    Beste mevrouw, hartelijk bedankt voor het vermelden van uw klacht. Door uw input kunnen wij onze service verbeteren. Uw klacht kunnen we helaas niet hier op klachtenkompas.nl voor u oplossen. Ik leg u graag uit waarom niet. Persoonsgegevens (medische en financiële gegevens) zijn wettelijk beschermde gegevens. Op klacht.nl zijn deze gegevens niet afgeschermd. Zo lezen niet alleen wij van VGZ uw klacht, maar ook medewerkers van klachtenkompas.nl, die niets met uw medische of financiële situatie te maken hebben. Wij willen niet dat uw persoonsgegevens zomaar online staan, dus vragen wij u vriendelijk om deze klacht hier te verwijderen. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze afdeling Klachtenmanagement. U krijgt binnen tien werkdagen een inhoudelijke reactie. Hebben wij een aanvraag voor zorg afgewezen en bent u het hier niet mee eens? Dan beoordelen wij de aanvraag opnieuw. Het kan dan iets langer duren voor u een reactie krijgt, maar niet meer dan twintig werkdagen.

Hartelijk bedankt voor uw geduld.

Het Klachtenmanagement team

Boos
Er is nog geen oplossing maar ik heb er wel vertrouwen in omdat er voorheen duidelijk afspraken zijn gemaakt met de klachten-manager. Dus ik wacht het nog even af

Ook een klacht indienen over ?