Klacht VGZ: Vervolg klacht (was afgehandeld) referentie nr #133805

A.M.Beuken

Gerefereerd aan Klacht nummer 133805: VGZ stuurt mij het gevraagde overzicht van alle betalingen van afgelopen periode. VGZ heeft als oplossing van deze klacht dat de incassokosten ad 40 euro verrekend worden. In het ontvangen overzicht blijkt dat deze kosten toch weer opnieuw in rekening zijn gebracht. (Zorgkosten eigen rekening wordt van EUR 45,94 naar EUR 5,94 gezet, beweert VGZ. In het gevraagde overzicht staat het bedrag weer op EUR 45,94. VGZ maakt er een puinhoop van, maar wel ten nadele van de consument, niet die van VGZ!

Mij mijn geld teruggeven, en compensatie voor alweer een benadeelde consument.

VGZ
    Geachte heer Beuken.

Naar aanleiding van vorige klacht hebben wij u op 19 oktober 2015 geïnformeerd. De verrekening van de administratiekosten hebben mijn collega's op 20 oktober 2015 uitgevoerd. Naar aanleiding van het contact dat u op 16 oktober 2015 met onze klantenservice hebt gehad heeft onze afdeling Creditmanagement u op 19 oktober 2015 een premiespecificatie toegestuurd. In deze specificatie is de verrekening nog niet opgenomen. Namens VGZ bied ik u excuses aan door de verwarring die hierdoor bij u is ontstaan.

In de premiespecificatie die u van ons hebt ontvangen geven wij aan dat er een bedrag van € 202,50 voor u openstaat. Door de verrekening van de door u betaalde administratiekosten is het openstaande bedrag intussen verlaagd naar € 162,50.

Ik ga ervan uit dat ik u voldoende heb geïnformeerd, als u verder nog vragen hebt dan horen wij het graag.

Tjeerd
    A.M.Beuken
    VGZ geeft toe dat de fout bij hun ligt. Zou ik dit hier niet aanmelden dan had de correctie niet , of wellicht helemaal niet op tijd naar boven gekomen: onderbouwd met het feit dat ik de correcte factuur hierover nog NIET ontvangen heb, de manier van afhandelen is niet in orde. Terugverwijzend naar de oorspronkelijke klacht, die staat nog steeds.

Ook een klacht indienen over VGZ?