Klacht VGZ: VGZ-Aanvullend tandpakket stopgezet

Klachtnummer
# 273039
Gebruiker
tomh1991
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste VGZ,

Ik ben er vanaf vandaag achtergekomen dat ik niet meer aanvullend verzekerd ben via jullie , dit komt omdat ik een betalingsachterstand had opgelopen wegens ontslag op werk en zonder uitkering zitten na x aantal maanden.
Ik heb inmiddels via jullie incassobureau een betalingsregeling lopen waaraan ik elke maand netjes aan betaal zoals afgesproken , ik belde vandaag om te vragen of een wortelkanaalbehandeling eventueel vergoed zou kunnen worden tot een bepaalde percentage , helaas werd mij medegedeeld dat ik niet meer aanvullend verzekerd was tot mijn schrik , ik heb hier nooit een bericht over ontvangen en dat zou dus voor mij beteken dat ik €500 euro zelf zou moeten betalen (geschatte prijs) waardoor ik mijn tandzorg moet uitstellen tot volgend jaar want dan is het wel weer mogelijk om aan te vragen.
Ik weet dat ik het zelf schuld ben met de betalingsachterstand maar ik doe mijn best om de eindjes aan elkaar te knopen elke maand.
Zouden jullie echt niks voor mij kunnen betekenen , anders moet ik tot januari met pijn rondlopen door een gaatje in mijn tand.

De oplossing

Liefste her activering tandzorg.
Aan de telefoon werd mij medegedeeld dat er niks aangedaan zou kunnen worden , helaas beschik ik niet over de financiële middelen om zelf de behandeling te kunnen voldoen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over VGZ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen