Klacht VGZ: Vgz betaalt declaratie niet

Bizar

Ik heb verzekeringen bij vgz en umc. Bij beiden begin dec declaratie ingedien. Tot op heden is dit niet juist verwerkt en uitbetaald. De klacht heb ik bij vgz ingediend. Klachten afd is er al 2 maanden mee bezig en hen lukt het ook niet dit binnen redelijke termijn op te lossen.

Juiste bedrag uitbetalen en compensatie voor lang wachten.

Bizar
    En stoppen met onterechte aanmaningen (voor bedragen die ik niet heb ontvangen)
    VGZ
    Beste heer/mevrouw, hartelijk bedankt voor het vermelden van uw klacht. Door uw input kunnen wij onze service verbeteren. Uw klacht kunnen we helaas niet hier op klachtenkompas.nl voor u oplossen. Ik leg u graag uit waarom niet. Persoonsgegevens (medische en financiële gegevens) zijn wettelijk beschermde gegevens. Op klacht.nl zijn deze gegevens niet afgeschermd. Zo lezen niet alleen wij van VGZ uw klacht, maar ook medewerkers van klachtenkompas.nl, die niets met uw medische of financiële situatie te maken hebben. Wij willen niet dat uw persoonsgegevens zomaar online staan, dus vragen wij u vriendelijk om deze klacht hier te verwijderen. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze afdeling Klachtenmanagement. U krijgt binnen tien werkdagen een inhoudelijke reactie. Hebben wij een aanvraag voor zorg afgewezen en bent u het hier niet mee eens? Dan beoordelen wij de aanvraag opnieuw. Het kan dan iets langer duren voor u een reactie krijgt, maar niet meer dan twintig werkdagen.

Hartelijk bedankt voor uw geduld.

Het Klachtenmanagement team

Bizar
Geen oplossing. Klacht ligt al bij kl achten afdeling. Deze klacht gaat o.a. over de afhandeling door die afdeling. Kortom, ik ben het niet eens met afsluiten klacht. Klacht kan hier prima worden opgelost zonder delen persoonsgegevens.

Ook een klacht indienen over VGZ?