Klacht VGZ: VGZ doet prijs- en vergoedingsafspraken met alle Nederlandse verzekeraars

Sjakkie

Onderwerp: RE: [cat_talk2002] P17 met P45
Van: "'Kool, Lida' lida.kool@defriesland.nl [cat_talk2002]"
Datum: 24-8-2015 16:28
Aan:
Het is niet mogelijk om een pijlpuntregistratie uit te voren als er nog elementen aanwezig zijn, dus als het een immediaatprothese betreft
wordt kan het niet samen.
Groet, Lida
Van: cat_talk2002@yahoogroups.com [mailto:cat_talk2002@yahoogroups.com]
Verzonden: maandag 24 augustus 2015 16:22
Onderwerp: Re: [cat_talk2002] P17 met P45
1-1 wie biedt meer?
met vriendelijke groet,
Herbert Vollenbrock | adviserend tandarts | Expertiseteam 1e lijn| Menzis | Lawickse Allee 130 |
6709 DZ | Wageningen
Postbus 640 | 7500 AP | Enschede
vollenbrock.h@menzis.nl
www.menzis.nl
Op 24 aug. 2015 om 16:21 heeft 'Weijmar, Jacques' J.Weijmar@vgz.nl [cat_talk2002] het volgende
geschreven:
Er zijn bij een (nood)prothese voorzover mij be

kend drie manieren om de beet vast te leggen:
- strategische elementen bij voor extracties laten staan zodat de beet nog vastligt;
- beetplaat + waswalregistratie;
- pijlpuntregistratie.
De ene helft behandelaars registreert met beetplaat en de andere met pijlpunt.(Richtlijn vervaardigen volledige prothese).
Dus m.i. mag naast een P45 een P17 worden opgevoerd.
Gr. Jacques
Van: cat_talk2002@yahoogroups.com [mailto:cat_talk2002@yahoogroups.com]
Verzonden: maandag 24 augustus 2015 15:28
Onderwerp: Re: [cat_talk2002] P17 met P45
Mogen deze 2 codes samen?
met vriendelijke groet,
6709 DZ | Wageningen
Postbus 640 | 7500 AP | Enschede
vollenbrock.h@menzis.nl
www.menzis.nl
Op 22 aug. 2015 om 12:17 heeft 'Vollenbrock, Herbert' Vollenbrock.h@menzis.nl [cat_talk2002] het
volgende geschreven:
Heeft iemand een uitspra

VGZ
    Beste Sjak,

Ik begrijp dat je geen verzekerde van ons bent, maar een zorgaanbieder. Op de postcode en het huisnummer vind ik namelijk een bedrijf. Voor zover ik uit je klacht kan opmaken ben je het niet eens met de maximumtarieven. Hiervoor verwijs ik je naar de Nederlandse Zorgautoriteit. Wij nemen klachten in behandeling van onze verzekerden of van zorgaanbieders die namens onze verzekerden een klacht willen indienen. Om deze reden en om de reden dat deze klacht niet bij ons hoort, pakken we deze niet op.

Vriendelijke groet,
    VGZ

Naoual
    Webcare

Ook een klacht indienen over VGZ?