Klacht VGZ: vgz geindigd pgb zonder inhoudelijk te vertellen waarom

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 326765
Gebruiker
zeer boze klant
Datum
0 reacties

Details

De klacht

pgb beëindigd zonder opgaaf van reden ,mogelijk vooringenomenheid een aantal pgb's per jaar te beindigen,laksheid ,onwetendheid bij personeel ,afwijzings brief zonder inhoudelijk ingaan op het specifieke geval aleen verwijzen naar voorwaarden

De oplossing

vgz dient het pgb niet zomaar te beindigen zonder opgaaf van reden,het lijkt er sterk op dat beëindiging plaats vind door middel van standaard brieven.
het heeft er ook de schijn van dat men hen gecontracteerde aanbieders van meer werk wil voorzien en zodoende zieke mensen het idee geeft dat zei fouten hebben begaan en dat daarom het pgb beëindiging word,terwijl het een bedrijfs strategie is om keer winst te behalen,tevens worden we niet in de gelegenheid gesteld bezwaar en of beroep aan te tekenen of om evt fouten te herstellen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
zeer boze klant
Datum
Uiteindelijke oplossing
vage brief zonder antwoorden
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over VGZ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen