Klacht VGZ: VGZ heeft respectievelijk op 6/9, 30 december 2011 vier bedragen van mijn bankrekeingnummer ontrecht afgeschereven.

klachtencompas

Geachtet heer/ mevrouw,
Uit mijn administratie blijkt dat VGZ op 6 september, 30 december 2011 maar liefst 4 bedragen van mijn rekening heeft afgeschreven. Hoewel ik door middel van een bewijs zowel de afdeling van de administratie als het klachtmanagement geprobeerd te overtuigen dat die bedragen ontrecht van mijn rekening zijn afgeschreven, gingen beide afdelingen hun gang gaan. Nu heeft VGZ mijn aanvullende verzekering helemaal en onterecht stopgezet.

Mijn echtgenote is een hartpatient en die zware medecijnen gebruikt. Daarnaast is mijn echtgenote kwetsbaar en behoefte heeft aan een aavullende pakket van een zorgeverzekeraar. Ik ben ruim dertig jaar klant van deze zoreverzekeraar waar ik nooit problemen mee heb gehad. Het klacht management (de heer Vorselaars) heeft in zijn laatst
mailbericht van 27 juni jl. erkend dat die vier bedragen ontrecht van mijn rekeingnummer zijn afgeschreven. Maar de afdeling administratie heeft mijn aanvullende verzekering per 1 juli a.s beeindigd. Dit is wat mij beterft in het strijd met de zorgverzekeringswet.

Naar waarheid is toegelicht.

Klantnummer bij VGZ: 110725901
A. Alhaft

VGZ
    geachte heer Alhaft,Uw klacht is in behandeling bij onze afdeling Klachtenmanagement. Zij nemen zo snel mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,
    Sandra
    Webcare VGZ

Ook een klacht indienen over VGZ?