Klacht VGZ: Vgz jat mijn geld

Linced

Vgz schrijft bijna elke 3 maanden geld van mijn rekening voor zo genaamde declaraties die zeer zeker niet van mij zijn. Er word nooit van te voren bericht gedaan en ze kunnen me nooit vertellen waar het voor is. Ben er ziek van.
Het gaat hier nu al om honderden euro's. Ik boek het altijd terug waardoor ik nu een enorme schuld heb. Kan nu dus niet overstappen. Als je daardoor je klanten moet houden ben je lekker bezig. En als ik dan contact wil word ik verplicht om zelf te bellen wat ook nog eens geld kost.
Andere contact mogelijheden werken niet.

Jullie zijn gewoon echte oplichters, ik wil bij jullie weg. Ik wil een duidijk overzicht met duidelijk waar het geld voor is en dan kan ik aantonen dat dat niet van mij is. Bellen zonder dat t geld kost.

VGZ
    Beste mevrouw van der Vliet, hartelijk bedankt voor het vermelden van uw klacht. Door uw input kunnen wij onze service verbeteren. Uw klacht kunnen we helaas niet hier op klachtenkompas.nl voor u oplossen. Ik leg u graag uit waarom niet. Persoonsgegevens (medische en financiële gegevens) zijn wettelijk beschermde gegevens. Op klacht.nl zijn deze gegevens niet afgeschermd. Zo lezen niet alleen wij van VGZ uw klacht, maar ook medewerkers van klachtenkompas.nl, die niets met uw medische of financiële situatie te maken hebben. Wij willen niet dat uw persoonsgegevens zomaar online staan, dus vragen wij u vriendelijk om deze klacht hier te verwijderen. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze afdeling Klachtenmanagement. U krijgt binnen tien werkdagen een inhoudelijke reactie. Hebben wij een aanvraag voor zorg afgewezen en bent u het hier niet mee eens? Dan beoordelen wij de aanvraag opnieuw. Het kan dan iets langer duren voor u een reactie krijgt, maar niet meer dan twintig werkdagen.

Hartelijk bedankt voor uw geduld.

Het Social Media Team

Ook een klacht indienen over VGZ?