Klacht VGZ: Vgz meld ons aan bij cak

Klachtnummer
# 263617
Gebruiker
Love
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn klacht aanmelding bij het cak

Ik schets tot mijn verbazing dat vgz mij heeft aangemeld per 30-5-2017 terwijl ik de mei premie wel heb betaald heb duidelijk naar het kenmerk gekeken staat ook op fb berichten prive meerdere keren gevraagd is dat kenmerk goed.
Jawel dat is het kenmerk dan ga je het overmaken en nu zie ik dus wel premie afgeschreven per 29-mei en een dag later bij het cak aangemeld want ik had ook een regeling getroffen en zo voorkwam ik aanmelding bij dat cak ook had ik een viermaands brief gehad ipv 6 maanden vgz blundert nog al.

De oplossing

Graag duidelijke en heldere uitleg hierover de premie van de maand mei is gewoon betaald en ik had een 4 maands brief gehad en geen 6 maands maar nu zit ik bij de cak club ik begrijp dat niet graag een opheldering hierover vgz zo niet dan in het jaar 2018 naar een andere met 2 mensen.

1 reactie

  1. Auteur
    VGZ
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw van Eeuwijk, hartelijk bedankt voor het vermelden van uw klacht. Door uw input kunnen wij onze service verbeteren. Uw klacht kunnen we helaas niet hier op klachtenkompas.nl voor u oplossen. Ik leg u graag uit waarom niet. Persoonsgegevens (medische en financiële gegevens) zijn wettelijk beschermde gegevens. Op klacht.nl zijn deze gegevens niet afgeschermd. Zo lezen niet alleen wij van VGZ uw klacht, maar ook medewerkers van klachtenkompas.nl, die niets met uw medische of financiële situatie te maken hebben. Wij willen niet dat uw persoonsgegevens zomaar online staan, dus vragen wij u vriendelijk om deze klacht hier te verwijderen. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze afdeling Klachtenmanagement. U krijgt binnen tien werkdagen een inhoudelijke reactie. Hebben wij een aanvraag voor zorg afgewezen en bent u het hier niet mee eens? Dan beoordelen wij de aanvraag opnieuw. Het kan dan iets langer duren voor u een reactie krijgt, maar niet meer dan twintig werkdagen.

    Hartelijk bedankt voor uw geduld.

    Het Social Media Team

Ook een klacht indienen over VGZ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen