Klacht VGZ: vgz meld ten onrechte mij aan bij het zorg instituut nederland

Klachtnummer
# 149275
Gebruiker
i
Datum
4 reacties

Details

De klacht

vgz heeft mij ten onrechte aangemeld bij het zorginstituut. Dit geven zij ook toe. Ook hebben ze mij bij het incassobureau aangemeld ook ten onrechte. Nu na 15 telefoontjes hebben ze mij nog steeds niet afmeld!
ik krijg wel een tegoed bon maar oplossen dat gebeurt niet.
Wat nu???

De oplossing

Gewoon een de gemaakte afspraken na komen. niks bijzonders lijkt mij.

4 reacties

  1. Auteur
    VGZ
    Datum
    Beste Marcha,

    Op 11 januari 2016 heb je telefonisch contact met ons opgenomen. Tijdens dit telefoongesprek hebben wij toegezegd dat wij het incassodossier en de aanmelding als wanbetaler bij het Zorginstituut Nederland laten vervallen. Deze toezegging geldt nog steeds.

    Met vriendelijke groet,
    Tjeerd
  2. Auteur
    i
    Datum
    dat kunt u nu wel zeggen maar ik heb weer een brief ontvangen
    en dus klopt er nog steeds iets niet.
  3. Auteur
    VGZ
    Datum
    Beste Marcha,

    Voor zover ik na kan gaan hebben wij jouw afmelding goed doorgegeven aan het Zorginstituut Nederland. Ik ben benieuwd over welke brief je het hebt, ik kan me voorstellen dat deze brief de afmelding heeft gekruist. Wil je een kopie van deze brief doorsturen naar webcare@vgz.nl, dan zoeken we dit verder voor je uit.

    Met vriendelijke groet,
    Tjeerd
  4. Auteur
    i
    Datum
    moest nog zelf overal achteraan bellen en uiteindelijk waren de brieven elkaar 'gekruist'

Ook een klacht indienen over VGZ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen