Opgelost door VGZ: Vgz rekening uit 2008

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 122476
Gebruiker
Suus75
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Sinds 2008 overstapt naar de CZ, netjes opgezegd. Ook brief van vgz ontvangen voor overstap.
Ik weet dat je niet kunt overstappen van zorgverzekering als je een rekening open hebt staan, of achterstand hebt.
Contact gehad cz, en vgz hierover.
Verzekerd bij cz 2008
Nu na 7 jaar , na het failliet gaan van de incassounie, komt de vgz met een rekening van 438,62.
Verjaringstermijn 5 jaar is al voorbij.
Veel contact gehad met contactformulier vgz.
Maar zei blijven erbij dat het nog steeds open staat bij hun.
Wij gaan dit niet betalen.
Graag hiervoor een oplossing, zodat wij hierover niet meer lastig gevallen worden..
Post van de vgz zal per 7-8-2015 ongeopend retour gaan.

De oplossing

Ik wens dat de vgz ons met rust laat.
En een laatste bericht met daarin hun excuus dat de vgz fout zit.
Te lezen is ook op internet dat de administratie van de vgz een rommeltje is.

Wij willen hierna nooit meer iets van de vgz horen.

4 reacties

  1. Auteur
    VGZ
    Datum
    Geachte mevrouw Van Zanten,

    Dank u voor uw signaal. Ik neem begin volgende week contact met u op om uw klacht met u te bespreken.

    Met vriendelijke groet,

    Melvin
    Webcare VGZ
  2. Auteur
    Suus75
    Datum
    Vandaag gebeld door de vgz.
    Dossier gesloten, rekening verjaard.

    Klacht voor ons netjes afgehandeld.
    We kunnen nog een brief krijgen van de VGZ, maar die mogen we weggooien.
  3. Auteur
    VGZ
    Datum
    Op 11 augustus hebben wij met mevrouw contact opgenomen. Wij gaan ervan uit dat hiermee de klacht is opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    Melvin
    Webcare VGZ
  4. Auteur
    Suus75
    Datum
    Afgewerkt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Suus75
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over VGZ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen