Klacht VGZ: VGZ zorg dat je bereikbaar bent, communiceer en kom je afspraken na. Bel terug!

micha678

VGZ is onbereikbaar. Een declaratie zonder opgaaf van reden (en zonder bericht, want VGZ communiceert nooit) afgewezen. Proberen te bellen wat pas na enkele pogingen en ongeveer een uur lukt (ontmoedigingspolitiek). Pas bij de 2e medewerker gehoor gekregen en de declaratie zou opnieuw in behandeling worden genomen (omdat ik gewoon gelijk heb) en ik zou worden teruggebeld. Natuurlijk word je nooit teruggebeld en natuurlijk wordt de declaratie niet in behandeling genomen. Wat gaat er mis bij VGZ???

Bel mij. Los de declaratie op.

micha678
    Zoals te verwachten reageert VGZ niet want ze reageren nooit. Wat is dit voor een bedrijf?
    VGZ
    Beste heer/mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het vermelden van uw klacht. Door uw input kunnen wij onze service verbeteren. Uw klacht kunnen we helaas niet hier op klachtenkompas.nl voor u oplossen. Ik leg u graag uit waarom niet. Persoonsgegevens (medische en financiële gegevens) zijn wettelijk beschermde gegevens. Op klachtenkompas.nl zijn deze gegevens niet afgeschermd. Zo lezen niet alleen wij van VGZ uw klacht, maar ook medewerkers van klachtenkompas.nl, die niets met uw medische of financiële situatie te maken hebben. Wij willen niet dat uw persoonsgegevens zomaar online staan, dus vragen wij u vriendelijk om deze klacht hier te verwijderen. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze afdeling Klachtenmanagement. U krijgt van deze afdeling zo spoedig mogelijk een inhoudelijke reactie.

Hartelijk bedankt voor uw geduld.
    micha678
    Ik zal hem verwijderen als hij is opgelost. Niet eerder.
    zzz
    VGZ
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over VGZ?