VGZ is onbereikbaar. Een declaratie zonder opgaaf van reden (en zonder bericht, want VGZ communiceert nooit) afgewezen. Proberen te bellen wat pas na enkele pogingen en ongeveer een uur lukt (ontmoedigingspolitiek). Pas bij de 2e medewerker gehoor gekregen en de declaratie zou opnieuw in behandeling worden genomen (omdat ik gewoon gelijk heb) en ik zou worden teruggebeld. Natuurlijk word je nooit teruggebeld en natuurlijk wordt de declaratie niet in behandeling genomen. Wat gaat er mis bij VGZ???
Gewenste oplossing
Bel mij. Los de declaratie op.
5 reacties
Auteur
micha678
Datum
Zoals te verwachten reageert VGZ niet want ze reageren nooit. Wat is dit voor een bedrijf?
Auteur
VGZ
Datum
Beste heer/mevrouw,
Hartelijk bedankt voor het vermelden van uw klacht. Door uw input kunnen wij onze service verbeteren. Uw klacht kunnen we helaas niet hier op klachtenkompas.nl voor u oplossen. Ik leg u graag uit waarom niet. Persoonsgegevens (medische en financiële gegevens) zijn wettelijk beschermde gegevens. Op klachtenkompas.nl zijn deze gegevens niet afgeschermd. Zo lezen niet alleen wij van VGZ uw klacht, maar ook medewerkers van klachtenkompas.nl, die niets met uw medische of financiële situatie te maken hebben. Wij willen niet dat uw persoonsgegevens zomaar online staan, dus vragen wij u vriendelijk om deze klacht hier te verwijderen. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze afdeling Klachtenmanagement. U krijgt van deze afdeling zo spoedig mogelijk een inhoudelijke reactie.
Hartelijk bedankt voor uw geduld.
Auteur
micha678
Datum
Ik zal hem verwijderen als hij is opgelost. Niet eerder.
Auteur
micha678
Datum
zzz
Auteur
VGZ
Datum
Privé
Privé bericht
Dit is onze laatste reactie
Deze reactie is verborgen
Ook een klacht indienen over VGZ?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.