Klacht VGZ: VGZ zorg dat je bereikbaar bent, communiceer en kom je afspraken na. Bel terug!

Klachtnummer
# 584288
Gebruiker
micha678
Datum
5 reacties

Details

Klacht

VGZ is onbereikbaar. Een declaratie zonder opgaaf van reden (en zonder bericht, want VGZ communiceert nooit) afgewezen. Proberen te bellen wat pas na enkele pogingen en ongeveer een uur lukt (ontmoedigingspolitiek). Pas bij de 2e medewerker gehoor gekregen en de declaratie zou opnieuw in behandeling worden genomen (omdat ik gewoon gelijk heb) en ik zou worden teruggebeld. Natuurlijk word je nooit teruggebeld en natuurlijk wordt de declaratie niet in behandeling genomen. Wat gaat er mis bij VGZ???

Gewenste oplossing

Bel mij. Los de declaratie op.

5 reacties

  1. Auteur
    micha678
    Datum
    Zoals te verwachten reageert VGZ niet want ze reageren nooit. Wat is dit voor een bedrijf?
  2. Auteur
    VGZ
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Hartelijk bedankt voor het vermelden van uw klacht. Door uw input kunnen wij onze service verbeteren. Uw klacht kunnen we helaas niet hier op klachtenkompas.nl voor u oplossen. Ik leg u graag uit waarom niet. Persoonsgegevens (medische en financiële gegevens) zijn wettelijk beschermde gegevens. Op klachtenkompas.nl zijn deze gegevens niet afgeschermd. Zo lezen niet alleen wij van VGZ uw klacht, maar ook medewerkers van klachtenkompas.nl, die niets met uw medische of financiële situatie te maken hebben. Wij willen niet dat uw persoonsgegevens zomaar online staan, dus vragen wij u vriendelijk om deze klacht hier te verwijderen. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze afdeling Klachtenmanagement. U krijgt van deze afdeling zo spoedig mogelijk een inhoudelijke reactie.

    Hartelijk bedankt voor uw geduld.
  3. Auteur
    micha678
    Datum
    Ik zal hem verwijderen als hij is opgelost. Niet eerder.
  4. Auteur
    micha678
    Datum
    zzz
  5. Auteur
    VGZ
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over VGZ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen