Klacht VGZ: Via uw site heb ik een klacht ingediend over het door VGZ kwijtraken van mijn maandelijkse betalingen voor ziektekostenpremie.
Details
Klacht
VGZ schrijft op uw site, dat zij mij een brief hebben gestuurd. Ik heb geantwoord: nooit ontvangen en laat ik naar het kantoor van VGZ komen met alle betaalbewijzen van mijn bank vanaf het begin van de verzekering. VGZ reageert niet. VGZ zet op uw site een zogenaamd emailadres wat ik aan kan klikken, ik krijg onmiddellijk een pop up, dat het een NIET geactiveerd adres is.Ondertussen blijf ik elke maand netjes mijn premie betalen en hangt, op een maand na, het zwaard van het CJIB boven mijn hoofd. Mijn hart- en bloeddrukmedicijnen zijn inmiddels door de cardioloog aangepast: verdubbeld vanwege de spanning.
Ik vind het te gek om los te lopen, dat een eenvoudige burger gewoon genegeerd wordt.
Vermorzeld door een falende verzekeraar en straks, zonder recht op wederwoord, naar het CJIB. Krijg ik een boete voor het netjes betalen van mijn premie.
Gewenste oplossing
Ik wil naar VGZ met al mijn betaalbewijzen, polisbladen etc. om aan te tonen, dat ik heb betaald en er NOOIT is gestorneerd. Ze mogen mijn hele administratie zien als het helpt om voor eens en voor altijd een einde te maken aan deze nachtmerrie.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.