Klacht VGZ: Weigert te vergoeden en verzint elke keer een andere kul-reden

Silva4

Gemaakte zorgkosten worden niet vergoed terwijl deze wel door de aanvullende verzekering vergoed moeten worden. Ik heb bij een behandelaar een pakket gekocht met 5 behandelingen (totaal 6 maar de laatste is gratis bij afname van pakket). Dit pakket zou ik in 4 termijnen betalen. De nota van het eerste termijn is zonder problemen volledig vergoed door VGZ. De nota van het tweede termijn wou VGZ niet vergoeden. Reden die door de VGZ werd opgegeven was dat zij een pakket alleen vergoeden wanneer alle behandelingen hebben plaats gevonden en dat de behandeldata op de rekeningen te zien moet zijn. De eerste nota had , in hun woorden, ook helemaal niet vergoed mogen worden. Prima, vorige week heb ik het gehele pakket betaald, de behandelingen gehad en de nota bij VGZ ingediend. ook nu werd het niet vergoed want het was niet gespecificeerd genoeg. Er moest achter de behandeldata ook het bedrag worden neergezet, kleine verandering en dan zou ik het vergoed krijgen. En de eerste rekening zou, volgens deze medewerker, wél kloppen. Prima, wederom contact opgenomen met de behandelaar, deze heeft opnieuw de rekening aangepast en ik heb deze weer ingediend bij het VGZ. Vandaag reactie van het VGZ gekregen, dat de rekening niet gespecificeerd genoeg is en zij wederom niet overgaan tot het vergoeden.

Ik wil dat VGZ het bedrag vergoed. Ik ben er aanvullend voor verzekerd.
De rekening klopt, behandeldata staan erop, prijs per behandeldata staan erop, totaalbedrag staat erop, behandelaar staat erop, ik heb vooraf een verwijsbrief gehaald bij de huisarts en de behandelaar is gecontracteerd.

Ook een klacht indienen over ?