Klacht VGZ: zelfbediening op mijn rekening door VGZ (bewuzt)

RT

Ik was afgelopen jaar bij VGZ (Bewuzt) verzekerd.
De maandelijkse premie werd altijd rond de 27e van de voorafgaande maand geincasseerd. Ik was het niet eens mee en heb de machtiging ingetrokken. Maar in meerdere reacties liet VGZ me weten dat het hun geen moer interesserd. Machtiging is machtiging en geldt volgens hun voor het hele jaar.
Dat is niet juist en ik heb om die reden via de bank VGZ geblokkeerd. Maar VGZ denkt slimmer te zijn en boekt verder (via een andere rekeningnummer ?) van mijn rekening af.

Ondanks het feit dat ik alles heb overgemaakt krijg ik aanmaning op aanmaning.

Een toegezegde overzicht van wat er betaald is en wat (eventueel) nog openstaat heb ik nog steeds niet ontvangen.

Fatsoenlijk omgaan met klanten,
afschrijven op de eerste van de lopende maand of maximaal de laatste van de voorgaande maand.
Excuses

VGZ
    Op 6 januari 2014 schriftelijke reactie naar klant gestuurd.
    RT
    Een voorstel van VGZ heb ik - ondanks toezegging op deze site - niet ontvangen.
    Wel heb ik enkele dagen geleden een email als reactie op een eerdere mail van mij ontvangen dat alles betaald is - en vandaag een aanmaning via email.
    Inmiddels is van de relening van mijn vrouw de maandpremie voor januari afgeschreven - zij is niet meer verzekerd.
    Blijkbaar begrijpen ze niet dat de bankrekenng van een klant "heilig" is en dat je met de verleende machtiging zorgvuldig moet omgaan.
    RT
    Nog steeds geen reactie.Ik had er op gehoopt dat het anders zou uitkomen - maar ik had het verwacht