Klacht VHC Jongens: Nat pak

Frans de boer

Op 21 augustus reed ik op de ambachtsheerweg in Kudelstaart, op het naast me gelegen rijbaan voor auto's lagen grote plassen van de regen, hier reed op dat moment een vrachtwagen van vhc jongens b.v. door heen waar daar ik liters water over me heen kreeg.
Het bedrijf gebeld, dat ik nat tot mijn onderbroek was en dat mijn telefoon en portemonnee nat waren geworden. Na het drogen van de telefoon vertoonde deze kuren en na een week hield hij er mee op. Het bedrijf gemaild en na 2 dagen en een weekend gewacht te hebben op een bevestiging of antwoord maar weer een mail gestuurd. Na nu 3 werkdagen gewacht te hebben zelf maar gebeld en kreeg te horen, de kwestie besproken met de directie en besloten is hier niks mee te doen, dit soort dingen kunnen namelijk gebeuren in het verkeer. En ik heb toch een inboedel verzekering dus....
Dit weer gemeld aan het bedrijf en weer mail gestuurd, zal terug gebeld worden maar dat is nu ook alweer 3 werkdagen terug.

Vergoeding van mijn LG 70 (137 euro) en de kosten van mijn data abonnement 5 euro (kan er nu geen gebruik van maken)
We praten dus over 142 euro schade.

Wij vinden dat VHC Jongens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Frans de boer
    Tot op heden nog niks vernomen

Frans de boer

Ook een klacht indienen over ?