Klacht Viabuy: Agressieve verkoopmethoden

Klachtnummer
# 308223
Gebruiker
V.A.C.C.M. van Koningsbruggen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Agressieve verkoopmethoden en onduidelijke functie van de eerste € 90,- die je moet storten. Dat zijn kosten, maar alleen duidelijk in de 15 pagina's kleine lettertjes. Op een directe email vraag waar die € 90,- euro voor zijn wordt NIET geantwoord. Zonder waarschuwing wordt een incassobureau Intrum ingeschakeld met € 40,- verhoging. Ik heb NIKS getekend en niet de gevraagde activering van de card uitgevoerd.

De oplossing

Ik wil er vanaf!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Viabuy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Viabuy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen