Klacht Viabuy: Pas op voor VIABUY Prepaid Mastercard het zijn misleidende oplichters

Klachtnummer
# 289820
Gebruiker
M.J.A. van den Brand
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Met mijn domme hoofd heb ik zonder een internet check te doen en pre-paid creditcard van Viabuy aangevraagd. Omdat deze kaart weken later dan beloofd werd geleverd heb ik de kaart niet op tijd kunnen activeren. Ik zou met een kleine 90 euro de kaart moeten opwaarderen om de kaart te activeren.

Toen dat niet binnen de tijd was gelukt kreeg ik plots het incassobureau op de nek dat ik 120 euro zou moeten gaan betalen....!! Aanvankelijk was ik nog in de veronderstelling dat minus de incassokosten het overige bedrag van ongeveer 90 euro gestort zou gaan worden op mijn kaart zodat ik de kaart kon gaan gebruiken waarvoor die bedoelt was

Maar nu blijkt dat zij de 120 euro minus de 46 euro aan incasso kosten, gebruiken om bepaalde onduidelijke kosten te weten "uitgifte kosten van de VIABUY Prepaid Mastercard" te bekostigen terwijl aanvankelijk de kaart GRATIS zou zijn.

Vandaaruit zeg ik dat het een stelletje misleidende oplichters zijn

De oplossing

de kleine 90 euro gewoon terugstorten op mijn kaart

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Viabuy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Viabuy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen