Klacht Viagogo: Geen geld terug na afgelast concert

Klachtnummer
# 441760
Gebruiker
#MariekeG
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 7 januari 2020 heb ik 2 kaarten gekocht voor het concert van James Arthur dat gehouden zou worden op maandag 17 februari 2020 in Tivoli (Utrecht). Voor de kaarten heb ik totaal €112.25 betaald.

Onlangs heb ik vernomen dat het concert helaas is afgelast. Dit was nog voor de Corona tijd en had hier dus niets mee te maken. Zij hebben mij, omdat ik hen had geattendeerd op het feit dat het was afgelast, een e-mail gestuurd waarin ik kon kiezen uit een tegoedbon of om mijn geld retour te krijgen. Ik heb een formulier, via hun website, ingevuld met het verzoek om het geld teruggestort te krijgen op mijn rekening. Ik heb op 1 april 2020 dit formulier ingevuld en zij gaven aan dat het geld binnen 30 dagen op mijn rekening zou staan.



Het is inmiddels 6 mei 2020 en ik heb het geld nog niet terug.

Ik heb ook niets meer van ze vernomen.

Ik wil mijn geld terug.

Alvast bedankt.


Met vriendelijke groet,

Marieke Gerdes

De oplossing

Het geld terugbetaald.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Viagogo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen