Klacht Viagogo: Geen oplossing, bij niet bij kunnen wonen evement, nadat deze verplaatst is.

Klachtnummer
# 297993
Gebruiker
HoogendoornTim
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Voor de verjaardag van mijn vader hadden we 5 tickets besteld voor de wedstrijd Borussia Dortmund - Vfb Stuttgart, die op zaterdag 7 april plaats zou vinden. We keken hier allemaal al een hele lange tijd naar uit, echter werd ons per (niet-beantwoordbare) mail medegedeeld dat de wedstrijd een dag later plaats zou vinden. Helaas is het gehele gezelschap die dag (om zeer goede reden) niet in staat om de tickets te verzilveren. Hetgeen wij nog harder betreuren dan Viagogo. Viagogo biedt per mail enkel de 'oplossing' om de kaartjes (waarvan de inkoopwaarde 500 euro is en de totale kosten 756 euro....iets met veel te hoge toeslagen onder de noemer 'administratie ,- en servicekosten...schaam je hiervoor!) zelf te verkopen. Wanneer je een goede, betrouwbare en geloofwaardige aanbieder bent, dan biedt je de mensen iets meer aan dan enkel dit 'zoek het zelf verder uit, we hebben ons geld toch al binnen'-oplossing! Ik weet ook dat jullie de wedstrijd niet hebben verplaatst, maar je zal begrijpen dat een verplaatsing naar een andere dag ook kan leiden tot deze vervelende situaties voor jullie klanten, waarop meer medewerking en oplossingsgerichtheid mag worden verwacht van een professionele aanbieder en partner, die je pretendeert te zijn.
In afwachting van jullie coöperatieve(re) reactie om dit samen goed op te lossen en dat is meer dan dat er nu door jullie 'geboden' wordt!

Een (tot op heden) zeer ontevreden klant!

De oplossing

Geld retour en kaartjes beschikbaar stellen voor verkoop aan degene, die wel in staat zijn om op de nieuwe datum het evenement te bezoeken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Viagogo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen