Klacht Viagogo: Ik heb misschien valse kaarten van Helene Fischer

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 295598
Gebruiker
Jeurissen4
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Naar aanleiding van de uitzending van 5 maart 2018 over Ticket marketplace Viagogo twijfel ik aan echtheid van de kaarten die ik gekocht hebt voor het concert van Helene Fischer d.d. 6 juli 2018.
Even een uiteenzetting van de factuur.
De kaarten kosten €171 per stuk maal 2 € 352.
Ik heb betaald met servicekosten € 443,01.
Daar schrok ik wel een beetje van maar ja ik had het mijn echtgenote belooft tijdens oudejaarsavond.
Tot mijn verbazing toen de kaarten werden geleverd bleken de kaarten €107,80 te kosten maal 2 is dus €215,60 ik heb dus maar liefs € 227,41 meer betaald.
Dus een mail gestuurd bellen kon niet .
Antwoord:U hebt 2 kaarten gekocht van iemand die de kaarten heeft ingeleverd en de verkoper bepaald dan de prijs wij verkopen nieuwe kaarten en kaarten die worden teruggenomen.
Ik heb met mijn creditkaart betaald dus ik kan nog terug.
Graag van u forum een indruk wat ik het beste doe en waar kan ik aan controleren of de kaarten vals zijn.

De oplossing

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jeurissen4
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb diverse keren gereageerd met Viagogo maar helemaal niets van hun vernomen zelfs geen uitleg waarom zo veel betaald voor 2 kaarten overigens we hebben de kaarten proberen te scannen maar dat lukt ook niet jammer.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Viagogo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen