Klacht Viagogo: Kaarten niet meer geldig, geen concert en geen garantie of iets waar dit onder valt.

Klachtnummer
# 529099
Gebruiker
Concertkaartje #2020
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2 kaarten gekocht voor de avond van de filmmuziek was voor 9okt 2020 bij Viagogo. Deze kaarten zijn toen gesplitst, bleek achteraf, zou over zijn gemaild, maar niet naar mij? Kwam ik achter via na contact met Ticketmaster. Die hadden gemaild naar een mailadres waar de kaarten als eerste mee zijn aangekocht. Volgens Ticketmaster zijn de kaarten die ik heb geannuleerd en de bevestiging is ook naar dat mailadres gestuurd. Toen ik nogmaals vroeg of hun mij konden helpen mbt een bevestiging voor Viagogo dat mijn kaarten dus zijn geannuleerd. Die kreeg ik dus niet, maar werden gestuurd naar emailadres waar de kaarten mee zijn aangekocht. Tevens hadden hun het geld ook terug gestort. Op de creditkaart waar de kaarten in eerste instantie mee zijn aangekocht. Om privacy redenen kunnen ze geen inf naar mijn emailadres sturen. Maar Viagogo weet van niks. Die beweren dat de kaarten nog steeds geldig zijn.
Door de corona is het concert nogmaals verplaatst naar maart 2021 en nu door de corona weer verplaatst naar november 2021. Ook daar weet Viagogo niks vanaf. Volgens hun zijn de kaarten geldig en zouden we gewoon kunnen gaan met mijn kaarten eind november 2021. Waarop ik vraag welke datum dan? Want er zijn meerdere datums. Daarop kreeg ik geen antw. dat wisten ze niet.
Achteraf was ik dus beter af geweest met het annuleren van het gehele concert dan het splitsen en steeds verplaatsen van het concert.
Dus heb nu kaarten die niet geldig zijn, kan niet naar het concert en krijg ook mijn geld niet terug en het valt niet onder de garantie.

De oplossing

Zou graag willen dat Viagogo zelf eens gaat kijken naar de kaarten die ik heb en dus achterhalen waar ze vandaan komen en de geldigheid daarvan. Hun beweren nl dat ze geldig zijn, maar dit kan eigenlijk niet nav de gegevens die ik summier krijg van ticketmaster ivm privacy. En hun krijg ik ook niet alles op tafel ivm privacy. Want nu moet ik zelf overal achteraan en informatie opvragen en hun houden zich van de domme en weten niks.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Viagogo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen