Opgelost door Viagogo: kaartjes niet ontvangen

angry Opgelost
Gebruiker1638477136

Ik heb 3 kaartjes gekocht voor het concert van Andre Rieu aanstaande zondag. Volgens de informatie in mijn viagogo profiel, zou ik de kaartjes op 19 JUNI ontvangen moeten hebben. Het is nu 4 JULI en ik heb ze nog steeds niet ontvangen. Ik heb op 21 JUNI contact met hen opgenomen en zij stuurden mij een automatisch antwoord met de mededeling dat ik "de kaartjes uiterlijk op 19 JUNI zal ontvangen".

Ik wil de kaartjes waar ik voor betaald heb. Geef me anders mijn geld terug (990 euro).
Het is nog niet opgelost. Ze stuurden me een e-mail waarin ze me vroegen documenten op te sturen om mijn zaak te herzien. Het moet nog worden opgelost.

Gebruiker1638477136
    Ik heb beschadigde tickets ontvangen. Ik heb viagogo gebeld. Nu heb ik tickets ontvangen, maar het zijn tickets van 65 euro. 65 euro!!! Ik betaalde 275 euro per ticket. Plus de belastingen betaalde ik 990 euro voor de 3 tickets!!! Hoe kan dit??? Ik wil een compensatie.

Ook een klacht indienen over Viagogo?