Klacht Viagogo: restitutie niet nakomen door Viagogo bij annuleren van een concert.

Diego Hendriks

Ik heb een drietal tickets gekocht voor een concert Holland zingt Hazes boekingsnummer 24349788. Ivm het Coronavirus is dit evenement geannuleerd. Dit si netjes via Viagogo gemaild met de mededeling dat mijn geld teruggeboekt zou worden. Zie bijlage mail Viagogo 13 maart 2020.

Echter op 2 april (bijna 3 weken later) krijg ik ineens het bericht dat het concert is verplaatst naar 2021. En dat als ik geen prijs stel op mijn tickets ik mijn tickets via de site van Viagogo kan verkopen.

Ik wens dat het bedrijf zich aan de wet en regelgeving houdt, zoals ook vermeld op hun website. Dat houdt in bij annuleren van een evenement restitutie van het geld wat reeds is betaald, in mijn geval € 251,72

Nadat ik via een omweg een mail heb ingediend met het verzoek om restitutie. Krijg ik een antwoord dat het concert verplaatst is naar 2021 en geen restitutie krijg. Nu is dit in alle redelijkheid natuurlijk geen uitkomst een jaar later een concert. Zonder dat ik nog eens uitwijd waarom juist dit jaar dit concert is dit in het geheel geen optie voor mij. Daarnaast wens ik niet dat het mijn uitdaging wordt om deze tickets te verkopen. Ik wens dat Viagogo zich aan de wet en regelgeving houdt en dat betekent bij annuleren restitutie v het bedrag.

Boekingsnummer 24349788, D. Hendriks
diego.hendriks@outlook.com
NL 20 INGB 0004686215

Restitutie van mijn geld en mij normaal te woord staan en niet vanachter een onbereikbare computer de klant niet serieus nemen.

Diego Hendriks
    Viagogo houdt mij aan het lijntje. Stuurt keer op keer dezelfde mail. Nu zegt men sinds een paar dagen dat het uitgezocht wordt. Het is vrij simpel, Viagogo heeft zich aan de wet te houden en proberen er onderuit te komen. Belachelijk dat ze ermee weg proberen te komen. Dus er is nog niets opgelost.

Hartelijke groet, D. Hendriks

Ook een klacht indienen over Viagogo?