Klacht Viagogo: Sluwe manier van zaken doen

asmjc

Bij Viagogo hebben een vriendin en ik een schappelijke prijs voor tweedehands Ed Sheeran tickets kunnen vinden, althans dat dachten we voor de aankoop. We hebben het aantal kaartjes (in ons geval 2) kunnen selecteren en konden vervolgens kiezen uit verschillende prijzen en plaatsen. Wij kozen voor het knopje "219 euro 2x tickets" omdat we dachten dat 110 euro per ticket wel een redelijk goede deal was. Maar helaas, pas ná het invoeren van alle creditcardgegevens et cetera kwamen we erachter dat het 219 euro per ticket was. Dat kan gebeuren ja, als je niet goed oplet. Maar het wordt nog erger: Viagogo heeft ons ook nog onredelijke boekingskosten van 75 euro pér ticket afgerekend waardoor we uiteindelijk op een totaalbedrag van maar liefst 600 euro uitkwamen! Een hele sluwe manier van zaken doen, aangezien ik van tevoren heel duidelijk akkoord ben gegaan met een totaal bedrag van 219 euro en niet duidelijk was aangegeven wat het totaalbedrag zou zijn!

De gewenste oplossing voor mij zou zijn om het geld terug te krijgen waar ik niet mee heb ingestemd. Dat betekent dat ik 219 euro terug wil plus die belachelijke 75 euro aan boekingskosten per ticket. Als dat niet gaat vind ik het ook niet erg om gewoon de hele bestelling te annuleren en het totaalbedrag weer terug te krijgen.

Ook een klacht indienen over Viagogo?