Klacht Viagogo: Te hoge prijzen en geen levering van tickets

H.Ana

deze website biedt dezelfde festival kaartjes (in mijn geval Latin Village) aan voor een dubbele prijs. Hier kwam ik pas net na betaling achter. Daarnaast sturen ze je niet direct de tickets toe, en 'beloven' dat dit uiterlijk 3 dagen voor aanvang van het evenement zal zijn. Ze verwachten dat mensen dus zo lang in onzekerheid verkeren. Ze zijn dus niet betrouwbaar. Bij iedere andere organisatie krijg ik direct na aankoop mijn tickets doorgestuurd, dit is de eerste keer dat ik dit mee maak.

Ik eis mijn geld terug. Officieel heb ik 14 dagen bedenktijd dus ik wil daarvan gebruik maken maar het is erg lastig om in contact te komen met deze organisatie.
In de bijlage is te zien dat de juiste organisatie (van latin village zelf blijkbaar) de prijzen 45euro per kaartje zijn ipv 92,50 euro per kaartje (66 euro, + 4 euro verwerkingskosten en hele hoge transactiekosten van maar liefst bijna 25 euro!!). Dit scherm over de extra kosten en het feit dat je de tickets pas heel laat 'misschien' krijgt komt pas tevoorschijn na betaling!!!

H.Ana
    ondertussen heb ik een brief gestuurd wegens oneerlijke handelspraktijk, verschillende e-mails over de valse kaartjes en dit aangetoond, aangegeven dat Nederlands recht van toepassing is en dat ik binnen de termijn van 14 dagen na ontvangst kaartjes een refund claim heb ingediend, volgens hun eigen algemene voorwaarden is dit mogelijk. Ik heb ze gevraagd om mij een formulier te sturen om deze refund te regelen. Hoe kan het dat er dit niet wordt nageleefd!!
    H.Ana
    ze doen niks met deze klacht. Wat een onzin website.

Ook een klacht indienen over Viagogo?