Klacht Viagogo: Teveel betaald voor een ticket.

Klachtnummer
# 328310
Gebruiker
Consument
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ticket gekocht voor een concert. Prijs is ongeveer drie keer zoveel dan wat anderen er voor hebben gevraagd. De reden hiervoor zou zijn dat er servicekosten en andere kosten bij komen. Dit is in strijd met wat de Consumentenwijzer hierover zegt in het volgende artikel: https://www.consuwijzer.nl/vakantie-vrije-tijd/evenementen/prijsvermelding-concert-theater-en-festivalkaartjes

Daarnaast wordt in de Algemene Voorwaarden het volgende genoemd onder 6.2: "Onder geen enkele omstandigheid is viagogo aansprakelijk voor bijkomende kosten die U maakt als u kaarten koopt van derden omdat u deze niet kon aanschaffen op viagogo".
Derde partijen maken zich hier niet schuldig aan, het is Viagogo die meer kosten rekent.

De oplossing

Duidelijkheid geven over de doeleinden van de kosten, hun standpunt ten aanzien van het artikel dat ik hierboven heb genoemd, terugbetalen van de kosten die naar mijn inziens niet nodig zijn.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Viagogo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen