Klacht Viagogo: Teveel betaald voor een ticket.

Consument

Ticket gekocht voor een concert. Prijs is ongeveer drie keer zoveel dan wat anderen er voor hebben gevraagd. De reden hiervoor zou zijn dat er servicekosten en andere kosten bij komen. Dit is in strijd met wat de Consumentenwijzer hierover zegt in het volgende artikel: https://www.consuwijzer.nl/vakantie-vrije-tijd/evenementen/prijsvermelding-concert-theater-en-festivalkaartjes

Daarnaast wordt in de Algemene Voorwaarden het volgende genoemd onder 6.2: "Onder geen enkele omstandigheid is viagogo aansprakelijk voor bijkomende kosten die U maakt als u kaarten koopt van derden omdat u deze niet kon aanschaffen op viagogo".
Derde partijen maken zich hier niet schuldig aan, het is Viagogo die meer kosten rekent.

Duidelijkheid geven over de doeleinden van de kosten, hun standpunt ten aanzien van het artikel dat ik hierboven heb genoemd, terugbetalen van de kosten die naar mijn inziens niet nodig zijn.

Ook een klacht indienen over Viagogo?