Opgelost door Viagogo: Viagogo is zeer onbetrouwbaar kaartjes-bemiddeling website *** Vermijden ***

content Opgelost
Bas

9 maart 4 x tickets voor de oefen wedstrijd Nederland-Italië op 28 maart via Viagogo besteld, kosten 232,- euro.

Netherlands vs Italy - Exhibition Game
dinsdag, 28 maart 2017 20:45 Amsterdam ArenA
4 tickets Bestellingsnummer: 9834025 Vak: 420
Helaas de tickets nooit ontvangen en ook geen ander tegenbericht van tickets niet beschikbaar of zo gekregen.
Dit bedrijf heeft geen e-mail of telefoon nummer waar je kan mailen of bellen.
Dit bedrijf heeft een hele agressieve verkoop methode.
De enige ding wat je ziet na je bestelling op jou account als je inlogt is hoe je je kaartjes weer kan doorverkopen, waarschijnlijk met met hoge verlies.
Het lijkt een soort piramide spel.
Een aantal mensen zullen wel hun gekochte kaarten krijgen, maar dit is meer om anderen de indruk te geven dat zij wel betrouwbaar zijn.
Het is een Russisch roulette.
Een hele grote drama als je hebt verheugd op een evenement, daarbovenop moet nog je teveel betaalde geld zelf zien terug te krijgen of misschien wel kwijtraken.

Geld refund 232,23 ,- euro en compensatie voor de teleurgestelde kinderen.

Bas
Het geld is teruggestort en ik heb een voucher ter waarde van 70,- euro gekregen. Dit zou echt ander moeten, de mensen niet zolang te laten wachten zonder bericht.

Ook een klacht indienen over Viagogo?