Klacht Viagogo: Viagogo verkoopt WK tickets op een frauduleuze wijze.

Beste Radar,

Ik heb via Viagogo WK-tickets besteld voor de wedstrijd Brazili√ę-Costa Rica van 22 juni 2018 in Sint-Petersburg.
Zonder vooraf te vragen werden er veel BTW- en boekingskosten erbij gerekend, en die kwamen automatisch erbij nadat ik al ingestemd met het vergeven van mij creditcard gegevens.
Een bevestiging ontvangen, alleen met de mededeling dat de tickets pas een week (!) voor de wedstrijd zouden worden verstuurd, zonder een specifieke zitplaats (ik zou categorie 1 krijgen).
Verder geen telefoonnummer of e-mail adres waar ik vragen kon stellen.
Ik heb het gevoel dat ik een kat in de zak heb gekocht, en dat dit Viagogo een malfide organisatie is.

Kunt u mij verder helpen, om in ieder geval contact met deze organisatie te krijgen?

Dank voor uw reactie.

Met vriendelijke groeten,
Martijn

Als compensatie wil ik mijn geld terug, want ze hebben de extra BTW-kosten en boekingskosten niet opgegeven vooraf, en ze zijn niet te bereiken voor contact.

Martijn Kraaij
    Ik heb de WK-tickets van Viagoog gevonden via de site WK2018rusland.nl . Geprobeerd contact te leggen met deze site; zij hebben wel een e-mail adres, maar ze gaven geen contactgegevens van Viagogo. Allemaal erg teleurstellend.
    Martijn Kraaij

Ook een klacht indienen over Viagogo?