Klacht Viaplay: 13 maanden betaald, 12 maanden gekregen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 653256
Gebruiker
Erwin
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Na 12 maanden ben ik afgesloten van Viaplay terwijl ik voor 13 maanden betaald had. Hier door was ik eerder dan gepland genoodzaakt om een abonnement bij een andere provider af te sluiten. Viaplay is niet bereikbaar voor service terwijl ik ze al diverse malen heb proberen te bereiken via chat/messenger en mail bericht.

Gewenste oplossing

Financiële compensatie voor het niet nakomen van de overeenkomst het ongemak daardoor en de gemiste service.
Geboden oplossing
Wat viaplay mij vraagt te doen is exact wat ik de afgelopen 2 weken al probeer te doen. Viaplay is aan zet door op mijn reeds verzonden berichten te reageren.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Erwin,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met onze diensten.
    Wij willen natuurlijk niets liever dan dat u dat wel bent!

    Graag nodigen wij u uit om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we kunnen kijken hoe we tot een oplossing kunnen komen.

    De klantenservice kunt u vinden via de volgende link: help.viaplay.com/nl/


    Met vriendelijke groet,

    De klantenservice van Viaplay

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Viaplay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen