Klacht Viaplay: 13 maanden betaald 1 maand te vroeg beëindigd door ViaPlay
Details
Klacht
Abonnement voor 13 maanden afgesloten bij Viaplay op 22 februari 2022 om F1 te kunnen zien. Per 1 maart is de dienst in werking getreden en zijn er in het begin veel problemen geweest waardoor de 1e race niet eens te zien was.Nu is de dienst stopgezet en krijg ik de mededeling dat ik een abonnement moet afsluiten om de content te zien.
Door deze eenzijdige contractbreuk kan ik ook andere zeken niet meer zien en zou ik OPNIEUW de eerste wedstrijd van het F1 seizoen moeten missen.
Klantenservice is niet bereikbaar, zowel niet via facebook, chat of telefoon.
Gewenste oplossing
Dienst open zetten tot 1 mei 2023Bijlagen
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.