Klacht Viaplay: Abbo in 1x stop gezet terwijl ik volgens de voorwaarden en afspraken nog recht p had voor 1 maand.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 650795
Gebruiker
Jos Hobbelen
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Mijn abbo is te vroeg beëindigd en als je contact probeert op te nemen krijg je geen antwoord en zijn ook alleen via Messenger bereikbaar volgens hun eigen site! Voel me behoorlijk opgelicht, naast de slechte kwaliteit die al geleverd is in het afgelopen jaar! Zou fijn zijn als je er iets tegen kunt doen maar je kunt eigenlijk nergens hen en Viaplay reageert niet! Echt een slecht bedrijf. Hoop dat er veel klanten weglopen en dat ze het niet redden want als je zo met je betalende klanten omgaat verdien je het niet om te bestaan. 13 maanden is in mijn ogen 13 maanden en niet eerder! Daarbij toen ik aangaf om te willen stoppen werd er eerst ook aangegeven dat er na 13 maanden gestopt zou worden en nu zie je daar niets meer van terug!

Gewenste oplossing

Telefonisch of per mail.
Geboden oplossing
Niets gehoord of reactie gehad! Ze hebben wel een mail gestuurd om weer een abbo af te nemen! Heel brutaal! Op een klacht wordt niet gereageerd! Dus zou dan ook niemand aanraden om hier diensten af te nemen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Jos Hobbelen
    Datum
    Natuurlijk niets vernomen van Viaplay want het lijkt alsof ze het niets interesseert wat klanten van hun denken of beleven.
  2. Auteur
    Jos Hobbelen
    Datum
    Zelfs via deze weg reageren ze niet bij Viaplay, klantenservice is 0.0% erg triest! Maar wel en nieuw aanbod krijgen daar weten ze je wel voor te vinden! Voor mij geen Viaplay meer al zou op zijn minst excuus op zijn plaats zijn. Al koop je daar niets voor! Zo ga je niet met klanten om en behoud je geen klanten wat erg jammer is voor de Nederlanders die graag F1 en darten kijken!
  3. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Jos,

    Bedankt voor je bericht.

    Allereerst onze excuses voor de onduidelijkheid wat betreft jouw contract en dat je nog geen reactie op je vraag hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet fijn om te lezen!

    Het is vrij druk bij ons geweest en daardoor was het tijdelijk iets lastiger om ons te kunnen bereiken.
    Ik nodig je graag uit om contact met ons te zoeken via help.viaplay.com/nl zodat wij met je mee kunnen kijken naar jouw situatie en samen tot een gepaste oplossing kunnen zorgen.

    Alvast bedankt voor de medewerking en wij zien het contact graag tegemoet.

    Met vriendelijke groeten,
    De klantenservice van Viaplay

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Viaplay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen