Klacht Viaplay: Abbo in 1x stop gezet terwijl ik volgens de voorwaarden en afspraken nog recht p had voor 1 maand.
Details
Klacht
Mijn abbo is te vroeg beëindigd en als je contact probeert op te nemen krijg je geen antwoord en zijn ook alleen via Messenger bereikbaar volgens hun eigen site! Voel me behoorlijk opgelicht, naast de slechte kwaliteit die al geleverd is in het afgelopen jaar! Zou fijn zijn als je er iets tegen kunt doen maar je kunt eigenlijk nergens hen en Viaplay reageert niet! Echt een slecht bedrijf. Hoop dat er veel klanten weglopen en dat ze het niet redden want als je zo met je betalende klanten omgaat verdien je het niet om te bestaan. 13 maanden is in mijn ogen 13 maanden en niet eerder! Daarbij toen ik aangaf om te willen stoppen werd er eerst ook aangegeven dat er na 13 maanden gestopt zou worden en nu zie je daar niets meer van terug!Gewenste oplossing
Telefonisch of per mail.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.