Klacht Viaplay: Abonnement te vroeg beëindigd

Klachtnummer
# 654359
Gebruiker
MaxF1
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Abonnement die 13 maanden zou duren te vroeg beëindigd.
Compensatie van €10,00 alleen bi nieuw abonnement.
Klantenservice slecht te bereiken, pas na 18 dagen reactie op email.

Gewenste oplossing

Goed gecompenseerd worden
Dat ze hun verantwoordelijkheid nemen

1 reactie

  1. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Beste M.A. Hendrikse,

    Bedankt voor uw bericht en onze excuses voor de onduidelijkheid wat betreft uw contract.

    Ik nodig u graag uit om contact met ons te zoeken zodat wij met u mee kunnen kijken naar uw situatie en samen tot een gepaste oplossing kunnen zorgen. U kunt ons via verschillende live kanalen bereiken. Een overzicht kunt u hier vinden: https://help.viaplay.com/nl/

    Alvast bedankt voor uw medewerking en wij zien uw contact graag tegemoet.

    Met vriendelijke groeten,

    De klantenservice van Viaplay

Ook een klacht indienen over Viaplay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen