Opgelost door Viaplay: Abonnement te vroeg uitgeschakeld

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 650429
Gebruiker
79paul
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Mijn abonnement loopt tot 27 maart, maar is per 1 maart uitgeschakeld. Viaplay is niet telefonisch, per chat, messenger oid te bereiken om dit op te lossen.

Gewenste oplossing

Abonnement weer actief maken voor de tijd dat ik tegoed heb (28 dagen)
Geboden oplossing
1 maand viaplay gratis gekregen
Status
opgelost
Beoordeling
content

5 reacties

  1. Auteur
    79paul
    Datum
    Ik heb gemaild, na 5 dagen geen reactie, via messenger ook niet. Op de chat wordt niet gereageerd en telefonisch wordt de verbinding telkens verbroken..
  2. Auteur
    79paul
    Datum
    Neem heeft even wat gevraagd op messenger na 6 dagen, ik heb meteen geantwoord. Wacht nu al enkele dagen op reactie
  3. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Beste,

    Bedankt voor uw bericht.

    We kunnen begrijpen dat u graag eerder een reactie had gekregen.

    Het is momenteel erg druk op onze klantenservice.
    Wij doen ons best om zo snel mogelijk op uw mail te reageren en dit op te lossen.

    Met vriendelijke groet,

    De klantenservice van Viaplay
  4. Auteur
    79paul
    Datum
    Nu 16 dagen verder en nog steeds geen inhoudelijke reactie...
  5. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Viaplay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen