Opgelost door Viaplay: Abonnement van 13 maanden stopt na 12 maanden.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 651081
Gebruiker
KortenKlein
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Bevestiging per e-mail ontvangen voor een abonnement van 13 maanden. Echter werd het stopgezet na 12 maanden. Dit betekent dat Viaplay van mening is dat zij zich niet aan deze afspraak hoeven te houden. En de consument staat in de kou.

Gewenste oplossing

Of tot en met maart vergoeding of abonnement door laten lopen tot eind maart.
Geboden oplossing
Het blijft merkwaardig maar met zoveel klachten, ze moesten wel wat. 1 maand gratis. Nou prima. Precies wat we te kort kwamen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

4 reacties

  1. Auteur
    KortenKlein
    Datum
    Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat er geen reactie komt. Eigenlijk gezegd gewoon rondweg onbeschoft. Los dit op!!
  2. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Beste,

    Bedankt voor uw bericht.

    We kunnen begrijpen dat u graag eerder een reactie had gekregen.

    Het is momenteel erg druk op onze klantenservice.
    Mocht u nog niet gemaild hebben dan wil ik u aanraden om dit wel te doen.
    Wij zullen dit dan zo snel mogelijk oplossen.

    Met vriendelijke groet,

    De klantenservice van Viaplay
  3. Auteur
    KortenKlein
    Datum
    Nog steeds geen oplossing!!!
  4. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Viaplay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen