Klacht Viaplay: Alleen maar uitval iedere uitzending

Cf verschuren

Heb nu vanaf het begin viaplay maar ik vind het echt een waardeloze streamingsdienst.
Ik he nog geen een wedstrijd of training zonder meerdere uitvallen gehad.
Dit moet deze maand nog veranderen. Anders moge jullie dat schijnbaar goeie kanaal houden ik betaal 13€ per maand om storingen te bekijken. Ik hoop dat ik wat hoor van jullie anders is het snel klaar

Zorgen dat ik met plezier f1 kan kijken .de rest boeit me niet.ik heb dit abonnement alleen voor f1

Viaplay
    Beste C.F. Verschuren,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met onze Formule 1 streams. Ik kijk graag wat ik voor u kan doen.

Mocht u willen dat wij de onderliggende problemen die u ervaart onderzoeken, dan ontvangen wij graag de volgende gegevens:

Geregistreerd e-mailadres van je account;
    Apparaat waar je de klachten op hebt en bouwjaar en model;
    Modelnummer van het apparaat;
    App versie;
    Firmware versie;
    Internetverbinding;
    IP adres, te vinden via https://whatismyipaddress.com/;

Deze gegevens kunt u verstrekken in een privébericht via onze klantenservice: https://help.viaplay.com/nl/

Verder willen wij graag mededelen dat uw feedback erg op prijs wordt gesteld en daarbij excuses voor het eventuele ongemak dat u heeft ervaren.

Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Ik wens u een fijne dag toe.

Vriendelijke groeten,

De klantenservice van Viaplay

Ook een klacht indienen over Viaplay?