Klacht Viaplay: Annulering contract

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 650312
Gebruiker
Theo883
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Geheel 1 zijdig heeft viaplay het contract van 13 maanden geannuleerd terwijl dit eind maart afloopt ik zou graag het gehele bedrag van 99 euro terug willen als compensatie.

Gewenste oplossing

Het gehele abonnement geld van 99 euro retour.
Geboden oplossing
Ik heb een voorstel gehad in de vorm van een nieuw abonnement waarvan 1 maand gratis. Dit is voor mij geen optie aangezien ik bewust mijn abonnement heb opgezegd. Ik heb een reactie terug gestuurd en tot op heden geen reactie meer gehad.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

5 reacties

  1. Auteur
    Theo883
    Datum
    Helaas nog steeds niks van viaplay gehoord. Zowel via klachtenkompas niet en via hun eigen klantenservice. De service is ver te zoeken bij viaplay.
  2. Auteur
    Theo883
    Datum
    Nog steeds geen reactie van viaplay voe hier niet en ook niet via hun eigen klantenservice. Niet best dat zon bedrijf niet word aangepakt.
  3. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Beste,

    Bedankt voor uw bericht.

    We kunnen begrijpen dat u graag eerder een reactie had gekregen.

    Het is momenteel erg druk op onze klantenservice.
    Mocht u nog geen mail gestuurd hebben dan raad ik dit aan om wel te doen.
    We zullen dit dan zo snel mogelijk behandelen.

    U kunt ons mailen naar support@viaplay.nl

    Met vriendelijke groet,

    De klantenservice van Viaplay
  4. Auteur
    Theo883
    Datum
    Ik heb inmiddels een mail gestuurd zoals opgegeven.
    Persoonlijk vind het wel triest dat je via messenger geen reactie krijgt en de enigste reactie via hier is dat je maar weer een mail (bericht) moet sturen. Zolang dit niet is opgelost blijft deze klacht open staan.
  5. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Theo,

    Onze excuses voor het wachten op ons. Het is natuurlijk nooit fijn om lang te moeten wachten op een reactie.

    Op dit moment is onze ook reactietijd iets langer dan je van ons bent gewend. We doen ons best om iedereen zo gauw mogelijk te helpen.

    Omdat je al een bericht hebt gestuurd, verwacht ik dat mijn collega's deze zo snel mogelijk voor je oppakken zodat we samen naar de gepaste oplossing kunnen kijken.

    Ontzettend bedankt voor je geduld en we spreken elkaar gauw via de mail!

    Met vriendelijke groeten,
    De klantenservice van Viaplay

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Viaplay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen