Klacht Viaplay: App werkt niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 601434
Gebruiker
ViaplayHater
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Geen verbinding via de app bij F1 Bakoe

Gewenste oplossing

Geld terug
Geboden oplossing
Geen reactie van Viaplay Quali’s Silverstone: weer geen beeld via de app
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Beste B. Koopmans,

    Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

    Vervelend om te lezen dat u een foutmelding heeft ontvangen bij het starten van onze stream. Ik kijk graag wat ik voor u kan doen.

    Ik wil u vragen om hierover contact op te nemen met ons zodat we kunnen kijken hoe we dit kunnen oplossen. U kunt contact met ons opnemen via https://help.viaplay.com/nl/

    Verder willen wij graag mededelen dat uw feedback erg op prijs wordt gesteld en daarbij excuses voor het eventuele ongemak dat u heeft ervaren.

    Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

    Ik wens u een fijne dag toe.

    Vriendelijke groeten,

    De klantenservice van Viaplay
  2. Auteur
    ViaplayHater
    Datum
    Vorige week zondag bleek het onmogelijk om via de app F1 te kijken. Viaplay reageert maart verwijst feitelijk naar de helppagina's. Nu in de chat maar die is blijkbaar overbelast. Viaplay heeft haar zaakjes blijkbaar nog steeds niet op orde.
  3. Auteur
    ViaplayHater
    Datum
    Nog geen reactie van Viaplay ontvangen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Viaplay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen