Viaplay is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Viaplay: Beloven dingen die ze niet nakomen.
Details
Klacht
Geen bereik met:chatten-e-mail-bericht sturenDaarop gebeld EEN uur in de wacht
Abonnement 2023 voor de prijs van10,49
Mevrouw ik maak het in orde was de mededeling.
Eenmail gekregen nieuw abonnement 15,99
Was ook al van de rekening terwijl wij het abonnement van 2022 tot 23 maart 2023 hadden lopen.
Ik zou zeggen ga met deze mensen niet ik zee.
Het zijn oplichters ben benieuwd wat de telefoon kosten zijn.
Ze zijn een klant kwijt.
Gewenste oplossing
Niet!!!- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.