Opgelost door Viaplay: Beloven dingen die ze niet nakomen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 650816
Gebruiker
Schoondijke
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Geen bereik met:chatten-e-mail-bericht sturen
Daarop gebeld EEN uur in de wacht
Abonnement 2023 voor de prijs van10,49
Mevrouw ik maak het in orde was de mededeling.
Eenmail gekregen nieuw abonnement 15,99
Was ook al van de rekening terwijl wij het abonnement van 2022 tot 23 maart 2023 hadden lopen.
Ik zou zeggen ga met deze mensen niet ik zee.
Het zijn oplichters ben benieuwd wat de telefoon kosten zijn.
Ze zijn een klant kwijt.

Gewenste oplossing

Niet!!!
Geboden oplossing
Na een klacht op klachtenkompas. Abonnement opgezegd met daarbij de zelfde klachten omschreven. Is het probleem abonnement kosten opgelost kosten per mnd 10,49. Wat betreft de 13 mnd helaas niet,heb de maand maart gewoon moeten betalen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Viaplay is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Viaplay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen