Opgelost door Viaplay: Binnen contracttijd abonnement stopgezet

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 651206
Gebruiker
GrijzeDoorn#75
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Het abonnement wat we vorig jaar voor 13 maanden hebben afgesloten is na opzegging van onze kant al op 12 maanden vanuit hun kant geannuleerd. Het lukt met geen mogelijkheid de klantenservice te bereiken (telefoon meestal gesloten, chat uren in de wacht en dan nog geen medewerker gesproken, messenger en mail wordt niet op gereageerd).

Gewenste oplossing

Compensatie voor een maand geen gebruik kunnen maken, waar we voor betaald hebben.
Geboden oplossing
Compensatie van 10 euro voor de gemiste maand.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht.

    Allereerst onze excuses voor de onduidelijkheid wat betreft uw contract en dat u nog geen reactie op uw vraag heeft ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

    Het is vrij druk bij ons geweest en daardoor was het tijdelijk iets lastiger om ons te kunnen bereiken.

    Omdat u al een bericht heeft gestuurd, verwacht ik dat mijn collega's deze zo snel mogelijk voor u oppakken en zodat we samen naar de gepaste oplossing kunnen kijken.

    Met vriendelijke groeten,
    De klantenservice van Viaplay

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Viaplay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen