Klacht Viaplay: Compensatie vergoeding word al 2 maanden niet uitgekeerd door fout viaplay

Riru90

Begin juni is mij door Troy een compensatie van 16,50 toegezegd aangezien ik veel problemen ervaar. Aangegeven dat ik onlangs mijn rekening van ABN naar Rabobank gewijzigd heb en deze gewijzigd heb in het viaplay betaal menu. Dit was geen probleem en zou gegarandeerd op de Rabobank rekening komen
Echter heeft viaplay het geld toch naar ABN overgemaakt. Aangezien viaplay niets wilde doen contact gehad met de ABN.
Terugkoppeling was aangezien de rekening niet meer actief is is het geld nooit aangekomen en teruggekeerd naar viaplay, viaplay kan het opnieuw aanbieden aan de juiste bank. Deze terugkoppeling van abn via chat doorgegeven aan viaplay er werd casenummer aangemaakt en zou binnen een week terugkoppeling krijgen. Uiteraard viaplay liet niets weten en zelf contact gehad via de telefoon met Justin. Justin zocht het een en ander uit en moest naar een gespecialiseerde afdeling die met Zweden kon schakelen om het bedrag opnieuw over te maken. Justin zou mij uiterlijk het einde van de week een status geven maar verzekerde mij dat het snel geregeld zou zijn aangezien een bedrag opnieuw overmaken niet moeilijk was.
Je raadt het al nooit meer wat van Justin of viaplay gehoord en nooit de compensatie van 16,50 tbv de problemen die ik nog steeds heb mogen ontvangen.
Jammer dat ik een jaar betaald heb voor slechte kwaliteit en beloftes die gemaakt worden om compensatie te geven al 2 maanden niet worden nagekomen dan wel opgelost worden

Compensatie opnieuw storten naar de gekoppeld Rabobank ipv de oude abn rekening
Nog niet opgelost, hoe moeilijk kan het zijn om een bedrag te vinden en opnieuw aan te bieden aan het juiste rekeningnummer

Beste R. Rutjens,

Het spijt ons om te horen dat u dit ervaart.
    Zou u via onze chat contact op kunnen nemen? Via daar kunnen wij u persoonlijk verder helpen.
    Hierbij de link: https://live-viaplaycs.pantheonsite.io/nl/request/?token=83701b646f.

Viaplay klantenservice
    Riru90
    Gelieve gewoon het geld over te maken. chatten heeft geen nut, lang in de wacht en het kast naar de muur verhaal en steeds de belofte dat het binnen 1 week geregeld is. Of contact gezocht wordt met mij wat niet gebeurd.
    Alle informatie staat in de case dus gelieve het geld terug te storten
    Beste R. Rutjens,

Ik vraag u toch vriendelijk om contact op te nemen via help.viaplay.com. Van uit daar kunnen wij kijken of een compensatie of een refund mogelijk is.

Helaas, kan dat niet via dit portaal.

Viaplay klantenservice
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Riru90
    Wederom zoals overal per mail en chat reageert viaplay op klachten niet!
    2 maanden kastje naar de muur om compensatie te krijgen… en nu hier ook gee actie of reactie, verwijzen hier ook naar de chat terwijl de chat zegt ligt bij andere afdeling je krijgt snel reactie. Mijn casus ligt daar al 2 maanden!
    Maak het geld gewoon over!
    Riru90
    Nogaredo geen compensatie op. In rekening en viaplay is nergens te bereiken, per telefoon niet chat kan of wil niet helpen en hier reageert men ook niet.
    Hoe moeilijk kan het zijn om 16 euro te storten op de juiste rekening….
    Riru90
    Nog steeds geen compensatie op derekening en viaplay is nergens te bereiken, per telefoon niet chat kan of wil niet helpen en hier reageert men ook niet.
    Hoe moeilijk kan het zijn om 16 euro te storten op de juiste rekening….
    Geef je fout toe en dat je slecht bereikbaar bent kun je oplossen
    Maar vooral los het op
    Riru90
    Nog steeds geen reactie nergens niet ook hier niet en nu al 3 maanden bezig om de compensatie gestort te krijgen…. Hoe moeilijk is het om 16.50 over te maken naar de juiste rekening, en updates / reactie te geven…..
    Riru90
    Nog steeds geen reactie en ook geen compensatie op de rekening, jullie zeggen steeds eind van de week…. Maar nu reageren jullie nergens op al maanden niet!
    Riru90
    Moet hier weer reageren aangezien de klacht anders gesloten wordt. Maar viaplay laat nergens meer wat van zich horen en stort de compensatie niet.
    Riru90
    Nog steeds niets gehoord van Viaplay, ik wil een oplossing!
    Riru90
    Wederom nog geen reactie of compensatie van Viaplay
    Antwoord eens!
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Viaplay?