Klacht Viaplay: De streamingdienst van ViaPlay werkt vaak niet tijdens races of zelfs tijdens de trainingen.

GaveBiet#736

De streamingdienst van ViaPlay werkt vaak niet tijdens races of zelfs tijdens de trainingen. Dit is zowel op de web-based stream als op hun app.

Daarnaast doet de ViaPlay app het niet op IOS 16...

Om alles nog erger te maken is de klantenservice erg slecht er doen ze weinig aan de problemen, ze geven slechts aan en ik citeer: "bij sommige klanten doet hij het wel, bij sommige niet".

Ofwel geld terug ofwel een werkende streamingsdienst.

Viaplay
    Beste H. Kanger,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Vervelend om te lezen dat u problemen heeft ondervonden met onze Formule 1 streams en dat de Viaplay-app het niet doet op iOS 16. Ik kijk graag wat ik voor u kan doen.

Mocht u willen dat wij de onderliggende problemen die u ervaart onderzoeken, dan ontvangen wij graag de volgende gegevens:

Geregistreerd e-mailadres van je account;
    Apparaat waar je de klachten op hebt en bouwjaar en model;
    Modelnummer van het apparaat;
    App versie;
    Firmware versie;
    Internetverbinding;
    IP adres, te vinden via https://whatismyipaddress.com/;

Deze gegevens kunt u verstrekken in een privébericht via onze klantenservice: https://help.viaplay.com/nl/

Verder willen wij graag mededelen dat uw feedback erg op prijs wordt gesteld en daarbij excuses voor het eventuele ongemak dat u heeft ervaren.

Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Ik wens u een fijne dag toe.

Vriendelijke groeten,

De klantenservice van Viaplay

Ook een klacht indienen over Viaplay?