Klacht Viaplay: Geen ontvangst via mobiel en tablet

Klachtnummer
# 602851
Gebruiker
istvan kiss
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Kan zowel via de mobiel of tablet niet naar viaplay kijken vanaf het begin. Wel via de tv.

Gewenste oplossing

Passende oplossing z.s.m. anders ben ik genoodzaakt om het abonnement op te zeggen.

2 reacties

  1. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Beste I. Kiss,

    Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

    Vervelend om te lezen dat u met uw mobiel en tablet niet naar Viaplay heeft kunnen kijken. Ik kijk graag wat ik voor u kan doen.

    Mocht u willen dat wij de onderliggende problemen die u ervaart onderzoeken, dan ontvangen wij graag de volgende gegevens:

    Geregistreerd e-mailadres van je account;
    Apparaat waar je de klachten op hebt en bouwjaar en model;
    Modelnummer van het apparaat;
    App versie;
    Firmware versie;
    Internetverbinding;
    IP adres, te vinden via https://whatismyipaddress.com/;

    Deze gegevens kunt u verstrekken in een privébericht via onze klantenservice: https://help.viaplay.com/nl/

    Verder willen wij graag mededelen dat uw feedback erg op prijs wordt gesteld en daarbij excuses voor het eventuele ongemak dat u heeft ervaren.

    Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

    Ik wens u een fijne dag toe.

    Vriendelijke groeten,

    De klantenservice van Viaplay

  2. Auteur
    istvan kiss
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Viaplay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen