Klacht Viaplay: Geluid niet altijd synchroon

Klachtnummer
# 599199
Gebruiker
Christian Westerburger
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Het geluid loopt soms niet synchroon met watvje ziet. Vooral bij interviews zie/hoor je dat.

Gewenste oplossing

Proberen het allemaal synchroon te laten lopen. Vind nu ook de prijs die je betaalt, voor deze kwaliteit, niet reëel.

2 reacties

  1. Auteur
    Christian Westerburger
    Datum
    Nog steeds geen reactie gehad.
  2. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Beste Christian,

    Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

    Vervelend om te horen dat u problemen ervaart met het synchroon lopen van onze stream. Ik kijk graag wat ik voor u kan doen.

    Ik verzoek u ons te benaderen via onze eigen platform. Ik heb een link voor u toegevoegd https://help.viaplay.com/nl/. Ook kunt u ons benaderen via een contactformulier of mail naar support@viaplay.nl

    Met vriendelijke groet,

    De Klantenservice van Viaplay

Ook een klacht indienen over Viaplay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen