Klacht Viaplay: Haperend beeld en niet scherp.

Klachtnummer
# 605209
Gebruiker
Mark van Beelen
Datum
9 reacties

Details

Klacht

Haperend beeld en niet scherp. Ook het geluid valt weg. Ik heb een filmpje van het haperend beeld. Geluid kwam daarna.

Gewenste oplossing

Zorgen dat we gewoon HD beeldkwaliteit krijgen zoals ze aangeven en dat het beeld niet steeds hapert

9 reacties

  1. Auteur
    Mark van Beelen
    Datum
    Nog niet opgelost en geen reatie
  2. Auteur
    Mark van Beelen
    Datum
    Geen reactie
  3. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Beste M.A.R.K. van Beelen,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend dat u dit probleem ondervindt.
    Zou u contact kunnen opnemen met onze klantenservice? Dan willen we graag krijgen hoe we u kunnen helpen.
    De klantenservice kunt u vinden via de volgende link: https://help.viaplay.com/nl

    Met vriendelijke groet,

    De klantenservice van Viaplay
  4. Auteur
    Mark van Beelen
    Datum
    Nog niet opgelost. Hebben contact gehad en moest de app opnieuw installeren. Dit gedaan en kan dit pas bij eerste f1 weekend weer zien of het werkt.
  5. Auteur
    Mark van Beelen
    Datum
    Problemen zijn er nog. Weer liep hij vast dat ik foutmelding kreeg en schokkerig beeld.
  6. Auteur
    Mark van Beelen
    Datum
    Ze zijn nog bezig. Medewerker gesproken en ze gaan het intern verder neerleggen
  7. Auteur
    Mark van Beelen
    Datum
    Nog niet opgelost
  8. Auteur
    Mark van Beelen
    Datum
    Na laatste contact, niets meer gehoord. Nog niet opgelost
  9. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Beste Mark,

    Bedankt voor de opvolging.

    Vervelend om te horen dat het probleem nog niet voor jou is opgelost.

    Graag zou ik jou daarvoor willen vragen om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij kunnen kijken wat wij voor jou kunnen betekenen. Je kan contact met ons opnemen via de volgende link: https://help.viaplay.com/nl/

    Verder willen wij graag mededelen dat jouw feedback erg op prijs wordt gesteld en daarbij excuses voor het eventuele ongemak dat jij hebt ervaren.

    Ik wens jou een fijne dag toe.

    Vriendelijke groeten,

    De klantenservice van Viaplay


Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Viaplay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen