Haperend beeld en niet scherp. Ook het geluid valt weg. Ik heb een filmpje van het haperend beeld. Geluid kwam daarna.
Gewenste oplossing
Zorgen dat we gewoon HD beeldkwaliteit krijgen zoals ze aangeven en dat het beeld niet steeds hapert
9 reacties
Auteur
Mark van Beelen
Datum
Nog niet opgelost en geen reatie
Auteur
Mark van Beelen
Datum
Geen reactie
Auteur
Viaplay
Datum
Beste M.A.R.K. van Beelen,
Bedankt voor uw bericht.
Wat vervelend dat u dit probleem ondervindt. Zou u contact kunnen opnemen met onze klantenservice? Dan willen we graag krijgen hoe we u kunnen helpen. De klantenservice kunt u vinden via de volgende link: https://help.viaplay.com/nl
Met vriendelijke groet,
De klantenservice van Viaplay
Auteur
Mark van Beelen
Datum
Nog niet opgelost. Hebben contact gehad en moest de app opnieuw installeren. Dit gedaan en kan dit pas bij eerste f1 weekend weer zien of het werkt.
Auteur
Mark van Beelen
Datum
Problemen zijn er nog. Weer liep hij vast dat ik foutmelding kreeg en schokkerig beeld.
Auteur
Mark van Beelen
Datum
Ze zijn nog bezig. Medewerker gesproken en ze gaan het intern verder neerleggen
Auteur
Mark van Beelen
Datum
Nog niet opgelost
Auteur
Mark van Beelen
Datum
Na laatste contact, niets meer gehoord. Nog niet opgelost
Auteur
Viaplay
Datum
Beste Mark,
Bedankt voor de opvolging.
Vervelend om te horen dat het probleem nog niet voor jou is opgelost.
Graag zou ik jou daarvoor willen vragen om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij kunnen kijken wat wij voor jou kunnen betekenen. Je kan contact met ons opnemen via de volgende link: https://help.viaplay.com/nl/
Verder willen wij graag mededelen dat jouw feedback erg op prijs wordt gesteld en daarbij excuses voor het eventuele ongemak dat jij hebt ervaren.