Klacht Viaplay: Heb nog 1 maand recht op betaald abonnement

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 650301
Gebruiker
S.R. Warps
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Contractbreuk

Gewenste oplossing

Compensatie in geld of nog 1 maand toegang vanaf moment dat ik weer kan inloggen.
Geboden oplossing
Wel verzoeken om de klacht te sluiten maar nog steeds geen oplossing bieden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    S.R. Warps
    Datum
    Fijn om niet te reageren 🤬🤬🤬
  2. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Goedemiddag!

    Vervelend dat dit zo gebeurd is!

    Zou je contact op kunnen nemen met onze klantenservice.
    Daar kunnen we je verder helpen.

    De klantenservice kunt u vinden via de volgende link: https://help.viaplay.com/nl

    Met vriendelijke groet,

    De klantenservice van Viaplay

  3. Auteur
    S.R. Warps
    Datum
    Ik heb een mail gestuurd naar aanleiding van de reactie van ViaPlay met het verzoek om contact met hen op te nemen. Helaas gebeurt er wederom niets.
  4. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,


    Op dit moment is onze reactietijd iets langer dan je van ons bent gewend, mijn excuses hiervoor. We doen onze best om iedereen zo gauw en goed mogelijk te helpen.

    Omdat je al een e-mail gestuurd hebt verwacht ik dat mijn collega's deze zo snel mogelijk voor je oppakken zodat we jouw zaak netjes kunnen afhandelen.

    Ontzettend bedankt voor je geduld en we spreken elkaar gauw via de mail!

    Met vriendelijke groeten,
    De klantenservice van Viaplay

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Viaplay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen